Maksutavat ja toimitusehdot
Käsittely ja toimitusaika
Pyrimme postittamaan saapuvat tilaukset jo saman vuorokauden aikana tai viimeistään seuraavan vuorokauden aikana. Voit noutaa paketin noutopisteeltä yleensä 2-5 arkipäivän sisällä, tai valita kotiinkuljetuksen, jolloin pakettisi toimitetaan suoraan kotiovellesi. Posti säilyttää paketteja viikon, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vain kerran. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä emme hyvitä toimituskuluja. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomen alueelle.
Toimitustavat ja toimitusmaksut
Posti - noutopiste 6,90 eur
Posti - kotiinkuljetus 12,90 eur
Voit seurata Postin paketin kulkua lähetystunnuksen avulla.
Mass-Sport verkkokaupassa tilatut tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit.
Maksaminen verkkokaupassa tapahtuu Klarna Checkoutin välityksellä. Klarna tarjoaa jokaiseen tilanteeseen sopivimman maksutavan. Maksa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Maksa myöhemmin joko 30-päivän ilmaisella maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin.
Maksa heti
Kortti ja verkkopankkimaksut ilmestyvät muiden maksutapojen tavoin Klarna-sovellukseen, jossa Klarna täyttää tiedot puolestasi ja toimii takuuna verkkokaupan luotettavuudesta. Maksusi prosessoidaan heti ja saat sen näkyviin Klarna-sovellukseen.
Klarna Lasku
Klarna Lasku mahdollistaa sinulle tuotteiden tilaamisen käyttäen tietoja, jotka sinulla on aina mukanasi. Et maksa mitään ennen kuin tuotteet ovat saapuneet sinulle. Tämän ansiosta tiedät aina mistä maksat. Klarna Lasku tarjoaa 30 päivää korotonta maksuaikaa.
Valitse kaupan kassalla maksutavaksesi Klarna Lasku. Ostosten tekemiseen tarvitset henkilötunnuksesi. Saat ilmoituksen, jossa sinua pyydetään vahvistamaan henkilötietosi ja hyväksymään ostos. Vahvistaminen kestää noin sekunnin. Tarkista aina laskun eräpäivä, jotta tiedät, milloin laskun on oltava viimeistään maksettu.
Kun ostosi on hyväksytty, toimitamme tilaamasi tavarat sinulle. Saat laskun vasta vastaanotettuasi tilaamasi tuotteet. Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse. Jos haluat maksaa laskusi erissä, löydät laskustasi kohdan “Maksa vähintään”. Se on summa, joka sinun tulee maksaa vähintään, jotta Klarna laskusi siirtyy osaksi Klarna Tiliä.
Klarna tili
Kokoa kaikki ostoksesi yhdelle laskulle ja maksa kuukausittain sinulle sopivissa erissä. Joskus on mukavampaa maksaa laskut omassa tahdissa. Kun valitset maksutavaksesi Klarna Tilin, voit itse päättää kuukausieriesi koon. Kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle, teitpä tilauksen mistä tahansa Klarnan palvelun tarjoavasta verkkokaupasta. Sinun ei tarvitse täyttää monimutkaisia lomakkeita tai kirjautua sisään eri palveluihin. Vahvistat ostoksesi helposti ja turvallisesti omalla henkilötunnuksellasi.
Valitse kaupan kassalla maksutavaksesi Klarna Tili. Saat ilmoituksen, jossa sinua pyydetään vahvistamaan henkilötietosi ja hyväksymään ostos. Vahvistaminen kestää noin sekunnin. Tilausta seuraavan kuun lopussa Klarna lähettää sinulle kuukausilaskun (esim. tammikuussa tehtyjä ostoksia koskeva lasku lähetetään helmikuun lopussa). Kuukausilaskut loppuvat, kun tilisi loppusumma on maksettu kokonaisuudessaan. Jos olet tehnyt ostoksia useammassa kaupassa,
Klarna Tili kokoaa ostoksesi yhdelle ja samalle laskulle. Me toimitamme tilaamasi tuotteet suoraan sinulle Mass-Sportilta. Mikäli kyseessä on ensimmäinen Klarna Tili -ostoksesi, Klarna lähettää kotiisi muutaman päivän kuluessa kirjallisen tilisopimuksen. Tarkista, että sopimuksen tiedot täsmäävät. Tarkat sopimusehdot löytyvät alla olevast alinkistä. Jos haluat maksaa koko summan kerralla, se käy myös mainiosti. Kun koko summa on maksettu, tilisi meillä lopetetaan. Voit halutessasi maksaa myös pienemmissä kuukausierissä. Tililaskusi kohdasta "Maksa vähintään" näet, mikä on pienin mahdollinen kuukausierä.
Palauttaminen
Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, jolloin 14 päivää lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun saat fyysisesti vastaanotettua tilauksen. Mikäli et ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 vrk kuluessa, niin palautamme tuotteen hinnan takaisin sinulle. Täytä tilauksen mukana tullut vaihto- ja palautuslista ja pakkaa se palautuspaketin mukaan.
Ehtona palautukselle on, että palautettava tuote on käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista myös tarkistaa tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Esimerkiksi väärin toimitettua tuotetta emme voi enää vaihtaa, mikäli se on otettu käyttöön. Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa.
Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen takaisinmaksua. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta jos alkuperäinen pakkaus on avattu. Asiasta ilmoitetaan ennakkoon kyseisen tuotteen esittelysivulla.
Postin toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeista emme hyvitä toimituskuluja.
Tuotteiden vaihtaminen
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoiseen tai väriseen tuotteeseen, palauta tuote normaalisti asiakaspalautuksena yllä olevien ohjeiden mukaan. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupassa. Näin voimme parhaiten varmistaa, että toivomasi väri tai koko on saatavilla ja saamme haluamasi tuotteet sinulle nopeasti. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit postikulut.
Jos olet saanut alkuperäisessä tilauksessa väärän tai viallisen tuotteen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme ja palauta tuote asiakaspalautuksena. Lähetämme sinulle uuden tuotteen postikuluitta.
Maksun palautus
Saat ilmoitusviestin sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitämme palautuksen summan aina pikimmiten, alkuperäisen maksutapasi mukaan. Jos on kulunut yli 7 vuorokautta siitä kun olemme vastaanotteneet palautuksesi, etkä ole saanut vielä hyvitystä, ota yhteyttä niin tarkistamme asian.
Huomioithan, että mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut.